Reklamácia a vrátenie tovaru

Výmena alebo vrátenie - dodržiavajte nasledujúce postupy:

Tovar zakúpený v našom internetovom obchode si môžete vymeniť alebo vrátiť bez udania dôvodu do 14 dní odo dňa ich prevzatia.

V prípade ak ste sa rozhodli tovar zakúpený v našom internetovom obchode vymeniť alebo vrátiť kontaktujte nás mailom na hello@growie.sk v ktorom uvediete číslo objednávky a popíšete, či chcete tovar vrátiť alebo vymeniť. Pre urýchlenie celého procesu prosím pošlite hneď aj tovar ktorý chcete vymeniť.

 

V prípade ak chcete odstúpiť od kúpnej zmluvy vyplňte formulár, ktorý je Prílohou č. 2 obchodných podmienok. Pre uplatnenia nároku na vrátenie peňazí stačí vyplniť tento formulár a odoslať tovar ktorý chcete vrátiť na našu adresu. Následne nás kontaktujte mailom na hello@growie.sk ak ste balík odoslali. Balík posielajte BEZ DOBIERKY, peniaze Vám budú vrátene buď prevodom na bankový účet alebo poštovým šekom. (zaleží na Vami vybranom spôsobe úhrady). Adresa na vrátenie zásielky je: MikroFarma s.r.o., Bajkalská 45G, 821 05 Bratislava. Následne Vám po skontrolovaní obsahu balíka budú peniaze odoslané Vami uvedeným spôsobom v odstúpení od kúpnej zmluvy do 14 dní od prijatia odstúpenia od kúpnej zmluvy a tovaru ktorý za ktorý si nárokujete vrátiť peniaze.

 

Reklamácia tovaru

Ak počas používania tovaru dôjde k poškodeniu alebo poruche atď., poškodený tovar podlieha záručnej dobe 24 mesiacov odo dňa doručenia objednávky. Na všetok tovar ktorý sa predáva na našom internetovom obchode je záruka platná rovnako a máte plné právo poškodený tovar vymeniť, alebo môžete od kúpnej zmluvy odstúpiť a požadovať vrátenie kúpnej ceny. Predávajúci nepreberá zodpovednosť za škody vyplývajúce z neodborného používania produktov, chybnej manipulácie a znečistenia. Na chyby tohto pôvodu sa nevzťahuje ani poskytnutá záruka.

Dodržiavajte nasledujúci postup:

Kontaktujte nás mailom na hello@growie.sk kde uvediete vaše číslo objednávky a popíšte o akú chybu sa jedná. Následne Vám po posúdení odpovieme či Vám pošleme nový tovar alebo bude potrebné aby ste nám tovar odoslali na našu adresu na podrobnejšie posúdenie uplatnenia reklamácie.

 

Kompletné znenie reklamačného poriadku nájdete v Obchodných podmienkach.